ADAUGA UN TRUCK
O rulota poloneza, bauturi premium si un mix reggae au conturat visul a doi romani - Synergia Truck

TRUCK OF THE WEEK

O rulota poloneza, bauturi premium si un mix reggae au conturat visul a doi romani - Synergia Truck

Data Publicarii: 20-01-2020 | 2942 Vizualizari

Ce faci când pasiunea pentru mixologie, creativitatea și experiența sunt în sinergie perfectă? Devii food trucker! Am stat de vorbă cu doi iubitori ai street food-ului, Lavinia și Claudiu, care prepară amestecuri vechi și noi de cafea și băuturi premium, cum altfel, dacă nu pe roți. Ne-au povestit cum au început, ce au experimentat și ce ne pregătesc în anul 2020.

Despre Synergia, o rulotă vibrantă și energizantă - Truck of the Week în această săptămână.

De ce Synergia? De unde acest nume și ce semnifică mai exact?

Ne-am gândit mult la ce nume sa punem truck-ului, având în vedere că era despre băuturi. Oare să punem ceva legat de cafea, sau ceva de cocktailuri, sau pur și simplu o rulotă care să se numească Rostogol? 😄

Pentru noi totul ține de gust, de echilibru și de calitate - Synergia reprezintă din punctul nostru de vedere echilibrul din mixologia băuturii, indiferent că este pe bază de cafea sau băuturi spirtoase.

     

 

Cum s-a ivit ideea de a deschide un food truck? Care e povestea voastră?

Ideea a fost de mult timp și a rămas de la bun început pe coffee & cocktails, deoarece am făcut în acest domeniu pe lângă școala de barman, barista și sommelier, câteva ocoluri pe la cele mai bune baruri din lume și am văzut că putem să dezvoltăm și la noi acest concept.

Am creionat proiectul nostru, ne-am urcat în mașină, cu destinația Polonia, unde am configurat rulota de la 0, echipată cu tot ce avem nevoie pentru un bar mobil, iar după 8 luni de zile a sosit în România, unde am avut inaugurarea pe Faleza Soarelui din Costinești.

 

Cui se adresează Synergia? Ce fel de oameni atrage un truck cu specificul vostru?

 Synergia se adresează în principal oamenilor sociabili, deschiși, care vor să consume un produs corect din punct de vedere al raportului calitate-preț; încercăm să facem ceva diferit, dar calitativ sau să facem oamenii să zâmbească și să afle mai multe detalii despre acest domeniu. Suntem deschiși să oferim detalii despre cum se consumă anumite produse, dar în același timp să aflăm mai multe informații și idei de la oaspeții noștri.

Împreună putem fi mai buni.  🙂

 

   
 

Multe băuturi apetisante în meniul vostru. Care a fost, însă, cea mai râvnită băutură a anului 2019?  

 Într-adevăr anul acesta am testat muuulte băuturi, fie cu cafea, fără, și evident cocktailuri. Testăm foarte multe băuturi premium și super premium în combinație cu diverse arome, plante, infuzii și siropuri. Anul acesta am promovat băuturile pe baza de gin, rom și câteva rețete care ne-au impresionat papilele gustative, dar nu erau atât de uzuale - de exemplu Disaronno Sour, Margarita, Gin Fizz. Dintre toate băuturile, impactul cel mai puternic l-a avut Violet City.

Am conceput acest cocktail pentru persoane care doresc să încerce un gin tonic, dar cred că este prea amar. Lavinia are o zicală “dacă nu îți place ginul tonic înseamnă că încă nu ai băut ginul potrivit!”.

Așa că oferindu-i puțină culoare, devenea în prima fază atractiv. Ginul se completează foarte bine cu siropul de lavandă pe care-l folosim, iar notele post-gust sunt dulci, în completare cu cele fresh.

A avut cel mai mare succes, mai ales în rândul doamnelor și domnisoarelor, deoarece era un complex de arome și arată și bine în pahar.

 

   

 

V-ați adaptat meniul în funcție de eveniment și sezon? 

Întotdeauna ne-am adaptat meniul în funcție de sezon sau de eveniment, începând de la Promenada unde aveam în fiecare weekend o tematică diferită cu cocktailuri și rețete diferite. 

Apoi, la evenimentele de street food, pe faleza în Costinești, unde publicul era total diferit de cel de street food, precum și meniul de la Târgul de Crăciun din București, unde ne-am concentrat pe ciocolată caldă și cafele aromate.

 

 

Știm că toți food truckerii au de povești interesante și amuzante de la evenimente. Voi ce ați experimentat în 2019? 

Faze funny au fost foarte multe, până la urmă pentru asta facem street food, e distractiv.

La The Carnival Timișoara aveam un client care venea cu un pahar de fresh de portocale plin 2/3 și comanda lui era în felul următor: ”BIP BIP” și noi știam că trebuia să facem completare cu vodka până la 3/3 😂

O altă fază funny a fost la Târgul de Crăciun, unde în urma oboselii, unul din colegii noștri a adormit cu latiera în mana pe ușă și s-a desprins zăvorul din ușă. Nu s-a accidentat, dar noi am leșinat de râs.

 

La câte evenimente ați participat în 2019 și care a fost preferatul vostru? 

Evenimente pe street food au fost 10 la număr. Evenimentul nostru preferat a fost The Carnival, deoarece publicul este diferit de tot ce am experimentat înainte, oaspeții vin cu vibe pozitiv și vor sa se distreze, sunt deschiși către genul nostru de produse. La The Carnival am avut cea mai lungă lista de cocktailuri și toate au avut un impact pozitiv.

 

 

Ce ne pregătește Synergia în anul 2020? 
 
Synergia are planuri pentru 2020, dorim să dezvoltăm conceptul nostru în București, într-o locație fixă, un coffee & cocktail bar care să bucure de la prima intrare, unde să povestim, să împărtășim și să ne bucurăm împreună de vibe-ul pe care l-am creat până în acest moment.
 
Ce sfat ați oferi unui food trucker (sau drinks trucker mai bine spus) la început de drum?
 
Sfaturi ar fi multe, dar în primul rând contează implicarea celui care a venit cu conceptul truck-ului, cât de activ e, cât de original și tot timpul să folosească materie primă de calitate, în sinergie cu creativitatea lui… să-și creeze stilul lui, ceva care-l reprezintă.
 
În încheiere, ce piesă merge cel mai bine cu un Violet City à la Synergia?
 
Avem piesa ideală pentru Violet City, un reggae remix descoperit în plină vară când afară erau peste 40 grade celsius și evident trebuia să ne hidratam cu un... Violet City.
Se numește Orange Trees - Michael Goldwasser & Easy Star All-Stars reggae remix. Noi o ascultăm pe aplicația Deezer și după ce închizi ochii și iei o gura din Violet City simți briza mării și furnicăturile pe brațe.
Așteptam cu nerăbdare vara… 🙂
 
SHARE:



ADAUGA UN COMENTARIU


history

Cand creativitatea si experienta fac echipa buna - Sugubat Food Truck

De la pionierii street food-ului în România, Burger Van, o dedicație dulce, vibrantă și instagramabilă - Șugubăț Food Truck.

09.Mar.2020

IndiVan - Primul foodtruck cu mancare indiana din Romania

Un absolvent de Psihologie a găsit echilibrul în arta culinară. Și nu de orice fel, ci indiană, bucătărie cunoscută de mulți ca fiind bogată

24.Feb.2020