ADAUGA UN TRUCK
 Mixeaza cu fructe pentru ca tu sa fii fresh la festival - Arome Healthy Truck

TRUCK OF THE WEEK

Mixeaza cu fructe pentru ca tu sa fii fresh la festival - Arome Healthy Truck

Data Publicarii: 30-10-2017 | 1125 Vizualizari

Vitaminizează festivalierii și sunt mari susținători ai unei vieți sănătoase. Printre comenzi, vorbesc cu ai lor clienți și despre ce înseamnă să ai un stil de viață sănătos. În această săptămână facem cunoștință cu dj-ii fructelor locale, clujenii de la Arome Healthy Truck - Truck of the Week pe Food Truck Society.

 

Ați creat Arome Healthy Bar în urmă cu 12 ani. Ideea de trailer cum și când v-a venit?

Da. Arome Healthy Bar a pornit la drum acum 12 ani, iar ideea de trailer a venit la noi natural și firesc, fiind un răspuns la valul de evenimente de street-food din Cluj-Napoca și din țară. Cumva, simțeam nevoia să fim și noi acolo și știam că există o cerere. Festivalierii au nevoie de doze mari de vitamine pentru a se menține fresh un weekend întreg. Iar noi avem grijă să fim acolo pentru ei.

 

 

La festivaluri de obicei mâncăm pe apucate și bem pe săturate. Cât de mult contează să fii healthy la un festival?

Foarte mult. Bine, pentru noi e important să fii healthy oricând și oriunde. Dar la un festival contează și mai mult, fiindcă indiferent de festival, nivelul de odihnă scade brusc și efortul depus pentru distracție este foarte mare. În acele momente chiar ai nevoie de doza de vitamine necesară pentru a putea face față „provocării”. Pe lângă asta, am observat o preocupare din ce în ce mai mare pentru un stil de viață sănătos, ceea ce nu poate decât să ne bucure! :)

 

Cum se simte diferența între pregătirea unui smoothie „acasă” față de „deplasare”, în camionetă?

Singura diferență pentru noi, în contextul acesta, e constituită din coada care se formează în fața camionetei. Clienții sunt însetați, mereu în așteptare, fapt ce pune oarecare presiune pe noi. Cu toate acestea, după o vară aglomerată, cu peste 20 de evenimente, putem afirma cu tărie că lucrăm foarte bine în condiții de stres!

 

 

Observăm că pe lângă aceste produse, aveți o politică consistentă privitoare la educația alimentară. Cum o realizați la festivaluri?

Când suntem la evenimente, încercăm să răspundem nevoilor fiecărui participant, fie că vorbim de copii, cărora părinții sunt încântați că le pot cumpăra un suc sănătos, fie că ne referim la tânărul petrecăreț care după o noapte plină are nevoie de un fresh mix care e musai să conțină ghimbir, cât mai mult ghimbir! :) Sau fie că ne adresăm oricărui însetat, dornic să se răcorească cu un fresh, smoothie sau limonadă.

Printre comenzi, dacă avem timp, explicăm clienților care ne pun întrebări în legătură cu subiectul, de ce este bine să te menții fresh și cum acest lucru face diferența. Vara aceasta am răcorit și vitaminizat mai mult de 60.000 de persoane, deci avem o reală speranță că lumea se schimbă și știe să aleagă între o băutură carbogazoasă și un suc de fructe proaspăt stoarse.

 

Ce înseamnă gestiunea ingredientelor, unele dintre ele chiar pretențioase, pentru voi când mergeți la un festival?

Utilizăm și punem mereu accent pe produsele de pe piața locală și pe sprijinirea producătorilor locali. Partea sensibilă o constituie racordul la utilități. Fructele sunt sensibile și atunci trebuie să le oferi mereu condițiile optime pentru a se putea menține proaspete. Întotdeauna avem apă curentă în truck fiindcă punem accent pe spălarea temeinică a fructelor, lucru ce ne transformă în mari consumatori de apă.

 

 

Care este cea mai interesantă combinație de smoothie / shake pe care ați primit-o ca cerere până acum?

În fiecare zi preparăm combinații noi, de asta ne este foarte greu să găsim un răspuns la întrebarea asta, mai ales că e totul foarte subiectiv. Având în vedere posibilitatea de combinații, putem afirma că sky is the limit!

 

Cum arată planurile pe termen scurt pentru Arome Healthy Bar și Arome Healthy Truck?

Tocmai am finalizat proiectul de rebranding pentru două din cele trei spații existente în mall-urile din Cluj-Napoca, iar până la finalul anului avem în plan să reamenajăm și pe ultimul, care de fapt este primul și cel mai „bătrân” magazine Aromé.

Pe termen scurt mai avem ca obiectiv francizarea conceptului atât în țară, cât și-n străinătate, iar în vara anului viitor dorim să participăm cu Arome Healthy Truck și la festivalurile din Europa. Ceea ce va fi o provocare pentru noi.

 

 

La final, avem și noi o curiozitate - ce fruct este cel mai dorit de către români? :)

Probabil că-i ușor de ghicit… portocala, desigur! Având în vedere cererea crescută pe care am sesizat-o pentru fresh-ul de portocale și faptul că dura destul de mult stoarcerea portocalelor, am achiziționat utilaje profesionale de stors portocale. Da, până aici am ajuns. :)) Funcționează doar cu o apăsare de buton, iar la evenimente ele sunt vedete, în general. Fiecare își imaginează cum ar fi să aibă un astfel de aparat în sufragerie. :))

 

SHARE:



ADAUGA UN COMENTARIU


history

PARTNERS: