ADAUGA UN TRUCK
Din America in Romania cu Philly Cheesesteak. Despre Big John Foodtruck si planurile lor.

TRUCK OF THE WEEK

Din America in Romania cu Philly Cheesesteak. Despre Big John Foodtruck si planurile lor.

Data Publicarii: 11-12-2017 | 589 Vizualizari

Din Statele Unite a ajuns în România tradiționalul Philly Cheesesteak, un sandwich celebru gătit și oferit de Big John Foodtruck cu care am stat de vorbă și am aflat planurile lor de viitor, atuurile lor, câte puțin despre camioneta cu care se prezintă la evenimente, precum și alte detalii picante. Truck of the week pe Food Truck Society este, în această săptămână, Big John Foodtruck.

 

Ce a fost înainte de Big John Foodtruck și cum s-a născut acest concept de truck?

Înainte de Big John Foodtruck a fost, este și va fi bucătăria. Când am fost în State am rămas fascinat de Philly Cheesesteak. Odată cu extinderea fenomenului de street food am considerat că este momentul să îl aducem în atenția consumatorilor din România.

 

Cum ne-ați putea convinge să ne oprim în fața vanului vostru să încercăm preparatele? Care este atuul Big John Foodtruck?

Cred că primul care atrage atenția este mirosul. Atuul nostru este faptul că pregătim tot sandwich-ul pe loc în fața clienților, folosim legume proaspete și o carne de vită foarte bună, trasă pe plită cu ulei de măsline extra virgin, sare de mare și piper proaspăt măcinat completate de cheddar irlandez. Așadar, mirosul și spectacolul preparării sunt atracțiile principale ale food truck-ului nostru.

 

 

Philly Cheesesteak este cel mai cunoscut sandviș de la voi. Ce fel de rețetă utilizați, cea tradițională sau una adaptată de voi?

Mergem pe varianta tradițională cu cheddar, nu cu provolone cum a fost el inventat. Din păcate, provolone așa cum ni-l dorim nu îl găsim pe piața de la noi. Am făcut, în schimb, și o variantă cu piept de pui dedicată celor care nu pot consuma carne de vită.

 

Ce fel de sosuri recomandați pentru un Philly Cheesesteak perfect?     

În mod tradițional, un Philly Cheesesteak nu vine asortat cu vreun sos. Cu toate acestea, dacă am recomanda un sos, acela ar fi picant. Îl completează foarte bine.

 

 

Știm că în ceea ce privește food truck-urile care nu au un loc fix și se găsesc doar la evenimente este puțin mai dificil să își țină fanii aproape. Cum reușiți voi să țineți o comunicare continuă cu fanii voștri și prin ce metode îi fidelizați?

Menținem o comunicare continuă cu cei care ne apreciază pe rețelele de socializare. În curând ne pregătim să deschidem și o locație fixă, prin care sperăm să-i aducem și mai aproape de noi. Fidelizarea o facem prin păstrarea calității produsului. Încercăm de fiecare dată să realizăm totul ca la carte.

 

Ce ne puteți spune despre camioneta în care ne pregătiți atâtea bunătăți?

Ne-am dorit un truck în care să avem loc pentru tot. Și ne bucurăm foarte tare că am reușit să-l găsim. Avem foarte multe unități de răcire, inclusiv o cameră frigorifică pentru a păstra ingredientele proaspete. A fost adusă din Olanda și partea din față se culisează pentru și mai mult spațiu.

 

 

De câți oameni este nevoie ca Big John Foodtruck să funcționeze eficient la evenimentele solicitante?

Cum am specificat și mai sus, ținem foarte mult la client și la ceea ce primește acesta. De aceea, încercăm la fiecare eveniment să oferim o experiență cât mai bună. Avem cinci persoane care lucrează în interior la fiecare eveniment. La evenimentele mari creștem numărul la șașe și mai chemăm alte patru persoane la schimb. Suntem, în total, zece persoane pentru evenimentele mari.

 

Care sunt planurile Big John pe termen scurt? Aveți surprize pregătite pentru gurmanzi?

Pe termen scurt intenționăm să mai achiziționăm un food truck. Ne dorim să facem niște sosuri care pot fi adăugate opțional în sandwich, precum guacamole. De asemenea, vrem să aducem încă un sandwich celebru în atenția clienților și anume Bifana, un sandwich de porc tradițional portughez.

 

 

Care este acel mare vis cu van-ul? Unde doriți să ajungeți cel mai departe?

Ne dorim să ajungem în cât mai multe orașe din țară, să popularizăm cât mai mult Philly Cheesesteak. Cât despre cel mai mare vis este să avem un super food truck modular, ceva unic.

 
SHARE:



ADAUGA UN COMENTARIU


history

PARTNERS: