ADAUGA UN TRUCK
Cand creativitatea si experienta fac echipa buna - Sugubat Food Truck

TRUCK OF THE WEEK

Cand creativitatea si experienta fac echipa buna - Sugubat Food Truck

Data Publicarii: 09-03-2020 | 1174 Vizualizari

De la pionierii street food-ului în România, Burger Van, o dedicație dulce, vibrantă și instagramabilă - Șugubăț Food Truck. Pentru necunoscători, ideea unei felii de cheesecake pe băț pare greu de imaginat, dar băieții de la Șugubăț vin cu provocarea gustului. O camionetă colorată, un desert delicios și un branding ca la carte, aceste lucruri ne-au făcut să vrem să povestim în această săptămână cu Șugubăț - Truck of The Week pe Food Truck Society.

 

1. A fi sau a nu fi Șugubăț? Cum a apărut ideea acestui food truck și ce te-a inspirat la alegerea acestui nume?

Evident că a fi Șugubăț! E bine să fii Șugubăț! Ideea a apărut din dorința de a testa și a explora teritorii noi la food trucks - fiind preocupat și pasionat de burgeri, probabil dulciurile erau ultimul lucru la care m-aș fi gândit, însă, mi-a venit ideea de a face ceva colorat și ușor de mâncat la festivaluri, iar după ce am văzut ceva similar pe internet în Australia, m-am decis asupra cheesecake-ului pe băț. 

Am lucrat cu cineva pe partea de nume, pentru că orice aș fi zis nu-mi plăcea, și am rămas cu Șugubăț - un nume care cred că se potrivește foarte bine vibe-ului pe care încercăm să-l comunicăm. Șugubăț în topping-uri și în prezentare - cam așa suntem noi.

 

 

2. Șugubăț înseamnă cheesecake pe băț, dar înțelegem că până la urmă meniul vostru nu se bazează doar pe acest desert. Ce alte preparate găsim pe food truck-ul vostru?

Pe food truck clienții pot să găsească doar cheesecake Șugubăț, însă pot opta și pentru varianta fără băț sau toppinguri. La locația fixă, de pe Ion Câmpineanu 21, avem în schimb și o sumedenie de alte dulcegării minunate. Păstrăm tema cheesecake-urilor și avem câte un Special în fiecare săptămână - cheesecake-uri clasice cu un twist: cheesecake cu peanut butter, cheesecake lime & mint, cheesecake cu dovleac, cheesecake cu cafea etc. Pe lângă acestea avem și Sweet French Toast, milk & cookies, oatmeal bowls, avocado toast și quiche-uri. Localul este practic un loc cu cheesecakes & more, cel mai colorat și mai instragramabil, unde poți să savurezi cheesecake-uri simple, cheesecake pe băț, quiche-uri, și în același timp te poți relaxa la un pahar de vin sau un gin tonic.

 


 

Ce a fost mai întâi: locația fixă sau food truck-ul? 

Mai întâi a fost food truck-ul, pe care l-am plimbat pe la festivaluri în vara lui 2019. Locația fixă a apărut la sfârșitul lui noiembrie din dorința de a păstra brandul activ pe timp de iarnă, în mintea consumatorului. De asemenea, o locație fixă ne dă mai multă libertate de exprimare, atât în decor (care este foarte colorat), cât și în meniu, unde putem să ne jucăm cu mai multe cheesecake-uri, dar și cu alte tipuri de mâncare colorată.

 

Care a fost cel mai dorit topping al anului 2019?

A fost o bătălie destul de strânsă dintre culorile lui Sprinkle și gustul lui Nutty, însă în final a câștigat Nutty, care oferă practic cel mai echilibrat cheesecake Șugubăț.

 

 

Este importantă promovarea online a unui food truck? Cum vă ajută pe voi social media?

Ca orice brand în 2020, promovarea online este esențială. Ea construiește imaginea și o menține, aduce brandul mai aproape de clienți, vine în întâmpinarea lor cu oferte și vești etc. Specific pe noi ne ajută momentan la consolidarea brandului și comunicarea către clienți a update-urilor. 

 

De ce să alegem Șugubăț în favoarea altui food truck cu deserturi? Sunt preparatele voastre într-adevăr mai sănătoase?

Pentru ca numele și produsele sunt șugubețe :) și suntem cam singurul food truck cu cheesecake pe băț, cel puțin din București. Dacă vorbim de sănătate în street food, trebuie să vorbim de moderație, ca în orice altceva. Noi folosim ingrediente naturale, de calitate și evităm coloranții pentru dulciurile noastre. Însă nu incurajam excesul, de aceea la locație fixă avem și diversitatea cu oatmeal bowls, granola, avocado toast, quiche, pentru ca suntem conștienți că o dietă care nu are varietate nu este perfectă.

 

 

Cea mai tare chestie pe care ai auzit-o despre Șugubăț în rândul consumatorilor. Go:

Ce colorat e! 

Haide acolo la cheesecake-ul ăla bun și colorat! 

Am intrat doar să ne facem un selfie cu neonul! 

Aș vrea să am și eu o baie ca aceasta acasă! - Baia are un neon cu o inimă numai bună de selfie-uri!

Îmi place că v-ați gândit și la fete! (În baie este un coșuleț cu produse de igienă feminină - deci avem o baie foarte mișto!) :)

 

 

Ce planuri aveți pentru anul 2020? Vă veți concentra atenția mai mult pe locația fixă sau pe food truck?

Ne vom concentra în paralel pe ambele. Locația fixă ne ajuta la o mai bună gestiune și distribuție a materiei prime și a cheesecake-urilor; cât și la o concretizare mai riguroasă a brandului. Avem în plan distribuția de cheesecake-uri către mai multe locații partenere.

 

 

SHARE:



ADAUGA UN COMENTARIU


history

IndiVan - Primul foodtruck cu mancare indiana din Romania

Un absolvent de Psihologie a găsit echilibrul în arta culinară. Și nu de orice fel, ci indiană, bucătărie cunoscută de mulți ca fiind bogată

24.Feb.2020

O rulota poloneza, bauturi premium si un mix reggae au conturat visul a doi romani - Synergia Truck

O rulota poloneza, bauturi premium si un mix reggae au conturat visul a doi romani - Synergia Truck

20.Jan.2020